Ansatte

Humlebolet

Jorunn Kristin Karlsen

Stilling: Pedagogisk leder

Jorunn har jobbet i barnehage i snart 30 år, de siste 15 årene i Moerlia. Hun liker byggelek og å gå på tur. I år har Jorunn ansvar for førskoleklubben. Hun er også stedfortreder for daglig leder.

Linda Nilsen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Linda er fagarbeider, og har vært i Moerlia siden 2006. Hun har mer enn 20 års erfaring fra barnehage. Linda er glad i å være ute. Hun har bred kompetanse i arbeid med barn med spesielle behov.

Maurtua

Hege Wolff

Rovena Loreen Keller

Heidi Beathe Theilgaard Klepp

Stilling: Barnehagelærer

Heidi har jobbet i Moerlia fra 2006. Hun har mer enn 20 års erfaring i barnehage. Heidi er glad i formingsaktiviteter og sang. Hun har stor kompetanse i arbeid med barn med spesielle behov.

Kjersti Hjeltnes

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Kjersti startet som vikar høsten 2016, og er nå fast ansatt. Kjersti er glad i å leke, lese og sang og musikk.

Revehiet

Nina Molland

Stilling: Pedagogisk leder

Nina har tidligere vært mor i Moerlia, og var med å starte barnehagen i 2006. Hun har jobbet i Moerlia siden 2009. Nina er leken og er glad i å være ute.

Janne Finstad

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Janne begynte i Moerlia i mars 2013, og har lang fartstid i barnehage. Hun er glad i å være ute og gå på tur.

Marius Martinez Syvertsen

Andre ansatte

Karin Heggen

Stilling: Daglig leder
karinheggen@moerlia.no

Karin er leder i Moerlia og har over 20 års erfaring fra barnehage. Tok førskolelærerutdanning i 1985 og har videreutdanning i veiledning og økonomi. Karin var med å starte barnehagen i 2006.

Anne Brit Thorvaldsen

Stilling: Vikar

Anne Brit begynte som vikar høsten 2012. Hun kjenner både barn og ansatte på alle avdelingene.

Rikke Sofie Christiansen

Stilling: Vikar

Rikke starta i Moerlia august 2018. Rikke er superflink til å tegne, glad i formingsaktiviteter og utelek!