SKAL DU SØKE BARNEHAGEPLASS?

Vi har ledige plasser fra 1. august 2024

Du er velkommen innom for å hilse på, se hvordan vi har det og få svar på det du lurer på. Ta kontakt med Karin (daglig leder) for å avtale tid. Epost: karinheggen@moerlia.no , tlf 64961500

Søknadsfristen er 1. mars.

Du søker her:

Foresattportal for opptak i barnehage og SFO (ist-asp.com)

Dette sier foreldre om Moerlia:

«Moerlia er en god og trygg barnehage. Vi føler at våre barn blir godt ivaretatt av kjempefine ansatte, og barna kan utfolde seg i et stort og fint uteområde. Vi er kjempefornøyd med Moerlia Barnehage!»

- Marlin og Bendik

«Vi har hatt barna våre i Moerlia i sju år. Det meste er på stell i Moerlia, men det beste med barnehagen er helt klart personalet. En faglig dyktig, engasjert og omsorgsfull gjeng som styres av en svært kompetent daglig leder. Vi ville definitivt ha valgt Moerlia barnehage igjen.»

- Siv

«Vi har hatt alle våre 3 barn i Moerlia barnehage. Vi har vært utrolig fornøyd alle de 11 årene vi har vært der. Ungene har stortrivdes og det skyldes i all hovedsak de ansatte. Barna har følt seg sett av de ansatte og er fylt med gode minner. Våre barn har knyttet sterke vennskap til dem de har gått sammen med i barnehagen som fortsatt står sterkt mange år etter at de har sluttet. Alt i alt en fantastisk barnehage som gir barna en god start på livet.»

- Marte

.